Gyakran ismételt kérdések

  1. Hogyan kell a MACROgate on-line ügyfélkaput használni?
    Hogyan tudjuk jelszavainkat megváltoztatni és átirányításunkat
    beállítani? Kattintson ide. (Adobe Acrobat Reader szükséges a link
    megtekintéséhez. Ha Önnek még nincsen, akkor itt letöltheti.)
    Az ügyfélkapu egyenlőre angol nyelvű, de használata hasznos!

  2. Mekkora sávszélesség szükséges (min. sávszélesség)?
    80-85 kbps fel- és letöltés tömörítetlenül.
  3. Ha IP-re telefonálunk, akkor a fogadó félnek a MACROgate regisztrált tagnak kell lennie? Nem.
  4. Lehet-e konkurens szolgáltató tagja? Igen.
  5. Szükséges-e valamilyen szoftver a fogadó fél részéről? Nem.
  6. Díjszabások: fax, sms, külföldi mobil, külföldi vezetékes telefon, külföldre fax, SMS?
    SMS egyelőre lakossági ügyfeleknek nem üzemel, külföldi: lásd árlista. FAX szolgáltatás igénybevételéért kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
  7. Díjszabások: IP telefonról IP telefonra nomadikus szám (21) hívása esetén (ha a fogadó vagy tárcsázó nem MACROgate tag)? Távolsági hívás.
  8. Díjszabások: vezetékes telefonról IP telefonra? Mobilról IP telefonra? Távolsági hívás nomadikus szám (21) hívása esetén. Kérjük az adott szolgáltatónál az adott díjcsomagnak megfelelően érdeklődjön.
  9. Külföldről IP telefonra? Van-e MACROgate-es engedmény, kedvezmény ezen a területen? Nincs, hacsak nem MACROgate hálózatból hívnak.
  10. Ha az otthoni modememből USB porton át érkezik a jel a számítógépbe, akkor a vonalas kimeneten keresztül router nélkül tudok csatlakozni a rendszerhez? Esetleg fordítva működik a telefon, azaz van-e USB-n keresztül csatlakoztatható típus?
    USB-n keresztül csak számítógéphez lehet csatlakozni.
  11. Kapcsolat nélküli net esetén működik-e? Milyen szintű jelerősség szükséges? Nem. Lásd 1. kérdés.
  12. Bármilyen IP telefon használható? Van-e valamilyen korlátozás ezen a téren?
    SIPv2 kompatibisnek (RFC3261) kell lennie. Ami azt jelenti, hogy minden manapság kapható SIP képes készülékkel igénybe tudja venni szolgáltatásunkat.
  13. Minden internetszolgáltatónál azonosak az üzleti feltételek, díjszabások IP telefon szolgáltatás igénybevétele esetén? Igen.
  14. Ha külföldön csatlakozok az internetre, akkor is internetszolgáltatótól függetlenül tudom használni az IP telefon szolgáltatást? Igen.
    Mindegy, hogy Ön éppen hol van (belföld/kölföld), Ön mindig ugyanannyiért fog tudni kimenő hívásokat intézni és Önt mindig ugyanannyiért hívják fel!!!
    Hiszen az internet hálózaton kommunikál!

  15. Hogyan lehet hívni a különböző számokat?
    -a rövidített három számjegyűeket: 061 és a szám (pl. 061112)
    -a rövidített négy számjegyűeket: 061 és a szám (pl. 061430)
    -budapesti körzetek: 061 és a szám (pl. 0611234567)
    -vidéki és mobilok a hagyományos módon (06309123456 vagy 0678123456)
    -külföld hagyományos módon (pl. 0043 123456...)

  16. Aktuális egyenlegemhez hogyan férek hozzá?
    - hívásait a https://ugyfelkapu.macrogate.hu oldalon belépve a saját felhasználói nevével és jelszavával a reports fül alatt találja
    -Hívja MACROgate-es telefonszámáról a 06213110000 számot ahol az aktuális egyenlegéről automata hangbemondás tájékoztatja. Díjmentesen hívható és csak MACROgate hálózaton belül működik.

  17. Kimenő hívószám letiltás Nokia készüléken
    -
    Nokia készülékek esetén a hívószám kijelzés funkció tiltása esetén szolgáltatásunk kimenő irányban nem használható! Kérjük ezt ellenőrizze!

  18. Segélyhívó számok (pl. 112, 104, 105, 107) elérhetőek? Igen, a 061 xxx-el hívható.

  19. Hogyan tudok mobiltelefonomon keresztül a MACROgate-en telefonálni?
    - 3G/HSDPA mobilinternet előfizetéssel
    - WIFI internet hozzáféréssel - 2008 november 15-től bármelyik McDonald's étteremben, szállodákban, otthoni wifi környezetben és free hot-spot helyeken -például a reptéren bel- és külföldön egyaránt.

  20. Lehet e emelt díjas számokat hívni a MACROgate hálózatán keresztül?
    Nem, de adott igényre gyorsan reagálunk és egyedi előfizetői szerződés megkötésével lehetőség van az emeltdíjas számok hívására.

  21. Hogyan lehetséges a hangpostát elérni? Hálózaton belülről díjmenetesen elérhető *1 szám felhívásával. Az automata angol nyelven közli az aktuális hangposta állapotát. Az ügyfélkapun a hangpostaüzenetek megtekinthetőek, archiválhatóak és le is törölhetőek.

  22. Hogyan kapcsolható ki a hangposta? Kérjük írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@macrogate.hu -ra vagy hívjon minket munkaidőben a 06213111111-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon

  23. Bármely nemzetközi irány hívható?  Nem, bizonyos "egzotikus" nemzetközi irányok esetén korlátozást vezettünk be az esetleges visszaélések megakadályozása érdekében. Ha problémája lenne bármely nemzetközi szám hívásával, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon.